Het trajact van A tot Z

Van orientatie, een advies op maat, productie in onze eigen fabriek naar montage en oplevering. Hoe ziet het traject eruit als u overweegt om nieuwe kozijnen aan te schaffen?

1
Oriënteren
Neem een kijkje op onze website en bekijk onze inspiratie projecten, doe de situatiecheck en keuzehulp of bekijk onze producten tot in detail.
2
Advies op maat
Tijdens een vrijblijvende afspraak met een klantadviseur in één van onze showrooms of bij u thuis bespreken we al uw persoonlijke wensen en stijlvoorkeuren.
3
Offerte
Op basis van uw wensen ontvangt u een vrijblijvende offerte. Indien gewenst lichten we dit op maat gemaakte advies graag in een persoonlijk gesprek aan u toe.
4
Opdrachtbevestiging
Na uw akkoord bevestigen wij de gemaakte afspraken schriftelijk aan u via een opdrachtbevestiging en plannen we de inmeetafspraak.
5
Inmeetafspraak
Binnen twee weken maken we een afspraak bij u thuis om de exacte maatvoering te bepalen en de definitieve uitvoering met u door te spreken.
6
Materialen bestellen
De inmeter werkt de definitieve gegevens uit en we gaan aan de slag om de benodigde materialen voor u te bestellen.
7
Productie
Zodra alle benodigde materialen bij ons binnen zijn, bewerken we deze in onze eigen fabriek in het Noord-Hollandse Opmeer en wordt het door u bestelde product samengesteld.
8
Controle
Uw producten controleren we strikt voordat ze onze fabriek verlaten. Het VKG en VMRG Keurmerk waarborgen dat de kwaliteit en montagewijze voldoen aan de strenge voorschriften die gelden voor kunststof en aluminium kozijnen.
9
Montageplanning
Ongeveer een maand vóór plaatsing nemen wij contact met u op voor het plannen van de definitieve montagedatum. De exacte montagedag wordt in overleg met u bepaald en is gemiddeld 8-10 werkweken na de inmeetafspraak. De exacte levertijd is afhankelijk van de door u gekozen materialen.
10
Montagedag en oplevering
Onze eigen monteurs spreken stap voor stap de montagewerkzaamheden met u door en plaatsen met de grootste zorg de door u bestelde producten. Als alle werkzaamheden afgerond zijn, lopen we alles nog één keer met u door en ontvangt u het Keurmerk certificaat.
11
Onderhoud en garantie
Voor preventief onderhoud en eventuele reparaties beschikt Schipper over een eigen servicedienst. Op onze kozijnen zit standaard minimaal 10 jaar garantie zodat u nog jaren zorgeloos kunt genieten.
Deel deze pagina

Waarom Schipper Kozijnen

50 jaar vakmanschap
en kwaliteit
1
We zijn een Noord-Hollands familiebedrijf met oprechte aandacht voor haar klanten. We nemen de tijd en denken mee. Zo verrassen we onze klanten vaak met oplossingen waar ze zelf nooit aan gedacht zouden hebben.
Eerlijk advies en
goede begeleiding vanaf het aller 1e moment
2
Vanaf de eerste kennismaking nemen we u bij de hand en is het voortdurend duidelijk wat u van ons mag verwachten, maar we doen het pas echt goed als u zich geen moment zorgen heeft gemaakt.
Eigen productie
en montage
3
Elk kozijn, elke deur, elke schuifpui die onze fabriek verlaat, is duurzaam, onderhoudsarm en van de hoogste kwaliteit. We staan voor wat we maken en monteren met eigen opgeleide vakmensen.
Meer dan 200 vakkundige,
creatieve en enthousiaste medewerkers
4
De toewijding en betrokkenheid van onze mensen vormt de solide basis van ons succes. De aanpak, de uitvoering én de nazorg, we zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is.
Minimaal 10 jaar garantie
en levenslange service
5
Op onze producten zit standaard minimaal 10 jaar garantie, op montage zelfs 15 jaar zodat u nog jaren zorgeloos kunt genieten. En u kunt altijd een beroep doen op onze eigen servicedienst.